Nejčastější dotazy/FAQ

 KÁVA


Prodáváte pouze zrnkovou nebo i mletou kávu? - Naším cílem je nabídnout co nejčerstvější a nejkvalitnější produkt, proto v první řadě nabízíme zrnkovou, čerstvě upraženou kávu, balenou do třívrstvých sáčků s jednosměrným ventilkem, ve kterých vydrží až šest měsíců. Takto upraženou zrnkovou kávu je nejlepší spotřebovat do třech měsíců od data upražení. Dopředu namletou balenou kávu neprodáváme, protože ta rychle oxiduje, ztrácí své plné aroma a chuť. Našim zákazníkům však nabízíme bezplatnou možnost umletí zakoupené zrnkové kávy na požadovaný stupeň hrubosti podle typu připravované kávy.

Proč je vhodné kávu namlít těsně před jejím použitím? - Správné semletí kávy hraje podstatnou roli při různých způsobech její přípravy. Kávu je proto nejlepší semlít těsně před jejím použitím, protože mletí otevírá buňky zrnek, uvolňuje éterické oleje a plyny, které však postupně mizí a káva tak ztrácí svou plnou chuť a vůni. 

Jaký stupeň hrubosti mletí správně zvolit pro různé způsoby přípravy kávy? - Nejste si jisti výběrem správné hrubosti umletí zakoupené kávy? Podívejte se do stručného přehledu jednotlivých hrubostí pro vámi vybraný způsob přípravy kávového nápoje. Více informací 

Kde mohu vaši kávu zakoupit? - V eshopu nebo v kamenném obchodě Kávy pitel. Nákupem v eshopu získáte vždy tu nejčerstvější kávu doručenou k vám během několika málo dnů. Objednání nezabere více jak 3 minuty vašeho času. Při platbě platební kartou, systémem PayPal nebo dobírkou, připravíme objednávku v expedici okamžitě.

V jakých baleních kávu prodáváte? - Čerstvě upraženou kávy nejvyšší kvality prodáváme v 150g, 250g a 1000g baleních.

Jaký postup doporučujete při přípravě vaší kávy doma? - V jednoduchosti je krása, to platí obecně. Proto, abyste si mohli naši kávu vychutnat v nejlepší kvalitě stačí kvalitní ruční mlýnek Lodos nebo Hario, jednoduchý French Press či legenda mezi filtry Hario V60. Námi doporučené příslušenství pro přípravu kávy naleznete v eshopu Kávy pitel.   

Jak ochutnat různorodé kávy z nabídky? - Pro zvědavce i váhavé zákazníky jsme připravili 50g degustační balení jakékoliv kávy značky Kávy pitel® dle vlastního výběru za jednotnou cenu. Degustační balení si stačí objednat prostřednictvím eshopu. 

Jak bych měl správně skladovat kávu? - Skladujte v suchu a chladu, nejlépe ve skleněné dóze se zabroušeným okrajem. Kávu nikdy neskladujte v lednici, protože dochází k oddělení olejů od celulózy a po vyjmutí z lednice se na dóze sráží vlhkost, která ovlivňuje kvalitu uskladňované kávy. Balení čerstvě pražené kávy doporučujeme spotřebovat do třech měsíců od data upražení.

Jaký je rozdíl mezi vaší kávou a běžnou kávou zakoupenou v obchodě? - V životě, ale i při nákupu kávy, je důležité rozlišovat kvalitu od škváru a originál od kopie. Jakmile ochutnáte nápoj z čerstvě upražené kávy pochopíte, proč je důležité věnovat jejímu nákupu potřebnou pozornost. V obchodech běžně narážíte na líbivé obaly, často však už bez líbivého obsahu. Většinou se jedná o nic neříkající směsi smíchané tak, aby vytvořily jen obyčejný zdroj kofeinu s neutrální chutí. Spíše než s kávovým aroma se při přípravě běžně zakoupené kávy setkáte s nepříjemným až zatuchlým zápachem, kde výsledkem je nezajímavá a průměrná chuť připravovaného kávového nápoje. Čerstvě upraženou kávu poznáte již v samotném aromatu, ale nečtěme jen o tom, přesvědčte se na vlastní chuťové buňky.

 

 Nákup


Jak budu informován o stavu mé objednávky? - O aktuálním stavu vaší objednávky, realizované prostřednictvím eshopu, budete vždy při změně stavu vaší objednávky informován emailem.

Mohu si objednané zboží vyzvednout také osobně? - Samozřejmě. Veškeré objednané zboží z eshopu si můžete vyzvednout v kavárně Kávy pitel, Přítoky 1 v průběhu otevíracích hodin

Mohu si zásilku nechat zaslat do zahraničí? - Ano. Dopravné bude účtováno podle platného ceníku některého z našich přepravců.

Mohu sledovat doručování zásilky on-line? - V době internetu lze zásilku na cestě sledovat doslova online. Kód zásilky obdržíte v automatickém emailu od e-shopu a na stránkách přepravce pak zjistíte aktuální stav přepravy.

Mohu zakoupené zboží vrátit? - Zboží můžete vrátit bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Více v Obchodních podmínkách.

Jak mám postupovat, když potřebuji změnit fakturační údaje? - Kontaktujte nás emailem (kavypitel@kavypitel.cz) nebo na telefonu (+420 778 071 678). Rádi vám vyhovíme.

 
 

REKLAMACE


Jak mám správně reklamovat zakoupené zboží?    - Pokud se rozhodnete zakoupené zboží reklamovat, postupujte podle Reklamačního řádu v Obchodních podmínkách. Reklamované zboží musí obsahovat kopii nákupního dokladu, přesný popis závady a vaše kontaktní údaje. 

Jaké jsou možnosti vyřízení reklamace? - V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada máte, v závislosti na povaze vady, právo na její bezplatné odstranění, výměnu zboží nebo slevu. Více v Obchodních podmínkách.

Na co se reklamace nevztahuje? - Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím. Více v Obchodních podmínkách.

Do kolika dnů reklamaci vyřídíte? - Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní.

  • Jak mě budete informovat o stavu reklamace? - Stav reklamace vám ochotně sdělíme prostřednictvím emailu (kavypitel@kavypitel.cz) nebo telefonu (+420 778 071 678).