Reklamační řád
Reklamační řád
- Vztahy mezi smluvními stranami se řídí tímto reklamačním řádem a právním řádem České republiky. Kupující či spotřebitel je povinen ihned po dodání zboží toto zkontrolovat, prohlédnout a případné zjištěné vady bezodkladně oznámit prodávajícímu.
- Způsoby oznámení závady:
- e-mailem: kavypitel@kavypitel.cz
- písemně na adresu: Kávy pitel s.r.o., Přítoky 1, 284 01 Miskovice
- osobně na adrese: Kávy pitel s.r.o., Přítoky 1, 284 01 Miskovice
- Při reklamaci je kupující či spotřebitel povinen prodávajícímu poslat nebo předložit všechny doklady, které se v rámci objednávky předány prodávajícím, jako je např. faktura, paragon či dodací list apod.
- Prodávající podá spotřebiteli nebo kupujícímu do 3 pracovních dní zprávu o postupu vyřizování reklamace.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené nesprávným nebo chybným používáním, skladováním nebo neodborným používáním zboží či služeb. Stejně jako za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto druhu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Pokud je zásilka poškozena poštou nebo přepravní firmou, kterou prodávající zboží posílá kupujícímu nebo spotřebiteli, je spotřebitel či kupující povinen při převzetí zboží sepsat reklamační zápis s přesným popisem a rozsahem poškození a fotodokumentací s pracovníkem pošty nebo přepravní firmy a poté doručí kopii tohoto zápisu a fotodokumentaci prodávajícímu na e-mail:kavypitel@kavypitel.cz.
- Prodávající poté vyřeší na základě těchto podkladů reklamaci s přepravní firmou nebo poštou a po domluvě s kupujícím nebo spotřebitelem vyřeší vzniklou situaci.
- Reklamace bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Na případné delší lhůtě se musí obě strany vzájemně písemně dohodnout.
- Pokud spotřebitel nesouhlasí s výsledkem reklamačního řízení a nedohodne se s prodávajícím, může se obrátit na Českou obchodní inspekci, organizace na ochranu spotřebitele nebo na soudní soustavu České republiky.
Záruční podmínky
- Délka záruky je uvedena v zákoně a je u nepotravinářského zboží 24 měsíců. U potravinářského zboží je nutné přihlížet k době trvanlivosti uvedené na obalu zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, kdy byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny součástky za jiný kus případně typ se záruční doba neprodlužuje. Na toto je vystaven reklamační protokol a případné reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.
Zánik nároku na uplatnění záruky
- pokud vypršela dnem převzetí do opravy záruční doba
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí či chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
- zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN
- zboží bylo poškozeno živly
- provedení neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Adresát:
Adresa:
Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu tohoto zboží:
Číslo objednávky nebo kupní smlouvy:
Datum objednání zboží:
Datum obdržení zboží (datum, kdy jsem zboží převzal/a):
Vaše jméno a příjmení:
Vaše adresa:
Podpis (pokud je zasíláno v listinné podobě)
____________________________
Datum: