OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Kontaktujte nás: +420 778 071 678 | kavypitel@kavypitel.cz
0 Kč

Nejčastější dotazy /FAQ


KÁVA

Prodáváte pouze zrnkovou nebo i mletou kávu? Naším cílem je nabídnout co nejčerstvější a nejkvalitnější produkt, proto v první řadě nabízíme zrnkovou, čerstvě upraženou kávu, balenou do třívrstvých sáčků s jednosměrným ventilkem, ve kterých vydrží až šest měsíců. Takto upraženou zrnkovou kávu je nejlepší spotřebovat do třech měsíců od data upražení. Dopředu namletou balenou kávu neprodáváme, protože mletá káva rychle oxiduje, ztrácí své plné aroma a chuť. Našim zákazníkům však nabízíme bezplatnou možnost umletí zakoupené zrnkové kávy na požadovaný stupeň hrubosti podle typu připravované kávy.
Proč je vhodné kávu namlít těsně před jejím použitím? Správné semletí kávy hraje podstatnou roli při různých způsobech její přípravy. Kávu je proto nejlepší semlít těsně před jejím použitím, protože mletí otevírá buňky zrnek, uvolňuje éterické oleje a plyny, které však postupně mizí a káva tak ztrácí svou plnou chuť a vůni. Více informací
Jaký stupeň hrubosti mletí správně zvolit pro různé způsoby přípravy kávy? Nejste si jisti výběrem správné hrubosti umletí zakoupené kávy? Podívejte se do stručného přehledu jednotlivých hrubostí pro vámi vybraný způsob přípravy kávového nápoje. Více informací
Kde mohu vaši kávu zakoupit? V eshopu nebo v kamenném obchodě Kávy pitel. Nákupem v eshopu získáte vždy tu nejčerstvější kávu doručenou k vám během několika málo dnů. Objednání nezabere více jak 3 minuty vašeho času. Při platbě platební kartou, systémem PayPal nebo dobírkou, připravíme objednávku v expedici okamžitě.
V jakých baleních kávu prodáváte? Čerstvě upraženou kávy nejvyšší kvality prodáváme v 150g, 250g a 1000g baleních. Vycházíme přitom ze zkušenosti, že kávu je nejlepší spotřebovat do třech měsíců od data upražení.
Jak garantujete čerstvost kávy? Naši kávu chráníme od nečistot a oxidace jakmile je nám po usušení doručena v jutových pytlích do vakuově balených plastových pytlů. Jedině tak můžeme zaručit, že i po čase bude káva chutnat stále skvěle. Po upražení kávu okamžitě balíme do třívrstvých sáčků s jednosměrným ventilkem pro zamezení oxidace zrn zbytkovým O2. 
Jaký postup doporučujete při přípravě vaší kávy doma? V jednoduchosti je krása, to platí obecně. Proto, abyste si mohli naši kávu vychutnat v nejlepší kvalitě stačí kvalitní ruční mlýnek Lodos nebo Hario, jednoduchý French Press či legenda mezi filtry Hario V60. Námi doporučené příslušenství pro přípravu kávy naleznete v eshopu.
Jak ochutnat různorodé kávy z nabídky? Pro zvědavce i váhavé zákazníky jsme připravili degustační balení třech 70g balení jakékoliv kávy značky Kávy pitel® dle vlastního výběru za jednotnou cenu. Degustační balení si stačí objednat prostřednictvím eshopu a do poznámky napsat přesné názvy třech vámi vybraných káv, které si přejete do degustačního balení zabalit. 
Jak bych měl správně skladovat kávu? Skladujte v suchu a chladu, nejlépe ve skleněné dóze se zabroušeným okrajem. Kávu nikdy neskladujte v lednici, protože dochází k oddělení olejů od celulózy a po vyjmutí z lednice se na dóze sraží vlhkost, která ovlivňuje kvalitu uskladňované kávy. Balení čerstvě pražené kávy doporučujeme spotřebovat do třech měsíců od data upražení.
Jaký je rozdíl mezi vaší kávou a běžnou kávou zakoupenou v obchodě? V životě, ale i při nákupu kávy, je důležité rozlišovat kvalitu od škváru a originál od kopie. Jakmile ochutnáte nápoj z čerstvě upražené kávy pochopíte, proč je důležité věnovat jejímu nákupu potřebnou pozornost. V obchodech běžně narážíte na líbívé obaly, často však už bez líbivého obsahu. Většinou se jedná o nic neříkající směsi smíchané tak, aby vytvořily jen obyčejný zdroj kofeinu s neutrální chutí. Spíše než s kávovým aroma se při přípravě běžně zakoupené kávy setkáte s nepříjemným až zatuchlým zápachem, kde výsledkem je nezajímavá a průměrná chuť připravovaného kávového nápoje. Čerstvě upraženou kávu poznáte již v samotném aromatu, ale nečtěme jen o tom, přesvědčte se na vlastní chuťové buňky.

NÁKUP

Jak budu informován o stavu mé objednávky? O aktuálním stavu vaší objednávky, realizované prostřednictvím eshopu, budete vždy při změně stavu vaší objednávky informován emailem. 
Mohu si objednané zboží vyzvednout také osobně? Samozřejmě. Veškeré objednané zboží z eshopu si můžete vyzvednout v čáslavské kavárně Kávy pitel v průběhu otevíracích hodin. Před vyzvednutím zboží nás kontaktujte na telefonu +420 605 255 301.
Mohu si zásilku nechat zaslat do zahraničí? Ano. Dopravné bude účtováno podle platného ceníku některého z našich přepravců.
Mohu sledovat doručování zásilky on-line? V době internetu lze zásilku na cestě sledovat doslova online. Kód zásilky obdržíte v samostatném emailu přímo od vybraného přepravce, kterými jsou Česká pošta, PPL a Zasílkovna.cz.  
Mohu zakoupené zboží vrátit? Zboží můžete vrátit bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Více v Obchodních podmínkách (čl.9.)
Jak mám postupovat, když potřebuji změnit fakturační údaje? Kontaktujte nás emailem (kavypitel@kavypitel.cz) nebo na telefonu (+420 605 255 301). Rádi vám vyhovíme. 

REKLAMACE

Jak mám správně reklamovat zakoupené zboží? Pokud se rozhodnete zakoupené zboží reklamovat, postupujte podle Reklamačního řádu (čl.8.). Reklamované zboží musí obsahovat kopii nákupního dokladu, přesný popis závady a vaše kontaktní údaje. 
Jaké jsou možnosti vyřízení reklamace? V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, máte v závislosti na povaze vady, právo na její bezplatné odstranění, výměnu zboží nebo slevu. Více v Obchodních podmínkách (čl.8.
Na co se reklamace nevztahuje? Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím. Více v Obchodních podmínkách (čl.7.
Do kolika dnů reklamaci vyřídíte? Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní.
Jak mě budete informovat o stavu reklamace? Stav reklamace vám ochotně sdělíme prostřednictvím emailu (kavypitel@kavypitel.cz) nebo telefonu (+420 605 255 301). 

TOP produkty

Kávovar JURA IMPRESSA E6

Kávovar JURA IMPRESSA E6 - skvělý inovativní model s funkcí P.E.P.© , displejem a…

skladem

Kávovar JURA IMPRESSA E6
Cena:
24 990 Kč s DPH

Do košíku

NOBILIS Kávy pitel®

Složení: 70% Arabika - Kostarika, Honduras, Salvador (horské oblasti 1500m), 30% Robusta –…

3 varianty

NOBILIS Kávy pitel®
Cena:
od 145 Kč s DPH

Zobrazit

Jura 70606 Milk frother

Jednoduchý, rychlý a hygienický způsob jak připravit dokonale jemnou mléčnou mikro-pěnu pro kávové…

skladem

Jura 70606 Milk frother
Cena:
2 490 Kč s DPH

Do košíku

Proč právě název "Kávy pitel"...?!

Už víte, proč název "Kávy pitel" s měkkým "i"?

Vlastní, čerstvě pražená káva nejvyšší kvality