OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Kontaktujte nás: +420 778 071 678 | kavypitel@kavypitel.cz
0 Kč

Rozhovor s vítězem soutěže o nejlepší webové stránky roku 2016

Soutěž o InPage stránky roku 2016 vyhrál Michael Drahoš se svým webem kávypitel.cz.

Připravili jsme pro vás rozhovor o tom, jak vznikl tento zajímavý web, proč vítěz zvolil ke své prezentaci zrovna inPage.cz a zda aplikaci doporučuje i dalším uživatelům.


Jak jste se dozvěděl o aplikaci inPage?

Na základě osobního doporučení od tvůrce celého webu, Tomáš Reka.

Prozradíte, co stálo za vznikem webových stránek kávypitel.cz?

Cíl byl na začátku jasný: vytvořit přehledný a plně funkční web, který bude v sobě integrovat klasickou prezentaci, e-shop, sociální sítě a originální vizuální i obsahovou formu komunikace. Za webem je mnoho práce mnoha lidí, úsilí i odhodlání. Každý prvek webu je promyšlený a každý prvek plní svou konkrétní funkci. V komunikaci používáme výhradně vlastní díla a samotné stránky jsme se snažili vytvořit přehledně, moderně, ale zároveň i trvale a svěže, a to proto, aby web za pár měsíců nebo roků nezestárl a nepřestal sloužit svému účelu. Výsledkem tedy není nahodilá prezentace, ale promyšlený koncept, který si přejeme do budoucna dále rozvíjet. Stále totiž máme pocit, že jsme na začátku.

Proč jste zvolil pro webovou prezentaci právě redakční systém inPage a šablonu HANAMI?

Pro malou a střední firmu není finančně výhodné vyvíjet vlastní webové řešení, navíc pokud jdete cestou vývoje vlastního řešení, nikdy nedostanete vyladěný a plně funkční systém a vše se vám v konečné fázi hodně prodraží anebo vás nesmyslně omezí. Nejsme příznivci blogovacích platforem typu Wordpress apod., které jsou pro dnešní internetový svět naprosto nepoužitelné a nefunkční, přestože řada lidí a firem je stále používá.
Pro řešení od inPage a šablonu HANAMI jsme se rozhodli jednoduše proto, že naším představám vyhovovala nejlépe.

Jak se Vám s inPage pracuje a v čem vidíte její výhody? A naopak je něco, co byste si přál, aby systém uměl?  

Administrace v  inPage je obecně velice příjemná; správce - a to i naprostý laik - si dokáže stránky sám intuitivně spravovat. Potěšilo by nás, pokud by byl do systému administrace integrován modul pro tvorbu a rozesílání elektronických newsletterů, anebo možnost zobrazování náhledových obrázků u článků v jednotlivých rubrikách, např. u Novinek.

Využil jste při vytváření webu nějaké speciální funkce nebo prvky?

Ano, jednak používáme veškerou funkcionalitu, kterou web od inPage nabízí a za druhé některé prvky, které systém nenabízí (a ani nemůže), a které slouží spíše k vyvolání kontaktu s uživateli nebo k oživení, byly přidány manuálně, například Facebook embedded posts do vybraných stránek a článků.

Stránky jsou kombinací webové prezentace s e-shopem, bylo nastavení snadné, nebo máte i nějaká doporučení na zlepšení?

Nastavení bylo velmi snadné, ale naším cílem nebylo vytvořit instantní, umělý a tuctový web, ale místo na internetu, kam se fanoušci kvalitní kávy budou rádi vracet. Platí, že pokud chce kdokoliv uspět, nemůže se spokojit s průměrem, s umělými texty, umělou grafikou, jednotvárnou formou komunikace. V dnešním rychle měnícím se světě, pokud chcete zaujmout, musíte umět především na internetu nabídnout rozmanitou a jednoduchou formou to nejpodstatnější a umožnit uživatelům se obsloužit. A pokud dokážete uživatelům pravidelně přinášet různorodou a jasně vymezenou přidanou hodnotu "budete vidět" a začnou se vám nabízet další obchodní příležitosti.
Nemluvě o tom, že web je vlastně tváří jakékoliv firmy.


Doporučení je tedy jediné:

Využijte inPage jako profesionální platformu, prostřednictvím které budete uživatelům pravidelně přinášet dostatečnou přidanou hodnotu.


Nedávno byla spuštěna betaverze nové administrace inPage. Jak se Vám líbí její vzhled a nové rozložení prvků v nastavení?

Ano, líbí se nám a přechod na její používání je zřejmě otázkou zvyku. Zatím stále často používáme starší verzi administrace, protože času není mnoho a naším cílem je co nejrychleji se v administraci „obsloužit“. Starou verzi administrace asi budete muset vypnout, protože jinak jí asi budeme používat i nadále. :-)

Máte v plánu web ještě dále rozvíjet? Případně jakým směrem?

Pokud se nám podaří rozvíjet nastavený směr, tak určitě ano a tomu budeme přizpůsobovat další rozvoj webu Kávy pitel.cz.

zdroj: blog.inpage.cz

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

TOP produkty

NOBILIS Kávy pitel®

Složení: 70% Arabika - Kostarika, Honduras, Salvador (horské oblasti 1500m), 30% Robusta –…

3 varianty

NOBILIS Kávy pitel®
Cena:
od 145 Kč s DPH

Zobrazit

Kávovar JURA E6 IMPRESSA

Kávovar JURA IMPRESSA E6 - skvělý inovativní model s funkcí P.E.P.© , displejem a…

u dodavatele

Kávovar JURA  E6 IMPRESSA
Cena:
24 990 Kč s DPH

Do košíku

Jura 70606 Milk frother

Jednoduchý, rychlý a hygienický způsob jak připravit dokonale jemnou mléčnou mikro-pěnu pro kávové…

skladem

Jura 70606 Milk frother
Cena:
2 490 Kč s DPH

Do košíku

Proč právě název "Kávy pitel"...?!

Už víte, proč název "Kávy pitel" s měkkým "i"?

Vlastní, čerstvě pražená káva nejvyšší kvality